WÓJT GMINY SABNIE
informuje o wolnym stanowisku urzędniczym
oraz ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:
stanowisko pracy do spraw wodociągów
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Sabnie
ul. Główna 73
08-331 Sabnie
2. Określenie stanowiska:
– referent
– stanowisko pracy do spraw wodociągów
3. Określenie wymiaru zatrudnienia:
½ etatu
4. Wymagania niezbędne:
Kandydatem na stanowisko urzędnicze może być osoba, która :
- jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku tj.: wykształcenie średnie lub wyższe,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- nie posiada przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku,
5. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe na kierunku: prawo, administracja, ekonomia, budownictwo, inżynieria środowiska, ochrona środowiska, gospodarka przestrzenna, geodezja i kartografia,
- znajomość przepisów prawa w zakresie:
- ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków oraz rozporządzeń wykonawczych do niniejszej ustawy,
- ochrony środowiska,
- prawa budowlanego,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- przepisów o zamówieniach publicznych,
- ustawy o finansach publicznych,
- bardzo dobra obsługa urządzeń biurowych i komputera (w tym programów użytkowych: Microsoft Word, Microsoft Excel).
- mile widziane doświadczenie zawodowe,
- prawo jazdy kat. B (niezbędne do pracy w terenie).
6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji technicznej sieci wodociągów, studni głębinowych, stacji uzdatniania wody oraz przepompowni na terenie gminy Sabnie.
- Rozliczanie odbiorców za pobór wody.
- Dokonywanie kalkulacji ceny wody i przedkładanie odpowiednich wniosków Radzie Gminy.
- Przyjmowanie zgłoszeń mieszkańców o zamiarze przyłączenia się do wodociągu i organizowanie komisji do odbioru przyłącza.
- Przyjmowanie zgłoszeń mieszkańców o założeniu wodomierzy i zorganizowanie ich plombowania.
- Przyjmowanie zgłoszeń o awariach wodociągu i organizowanie ich usunięcia.
- Przeprowadzanie kontroli celem wyeliminowania nielegalnego poboru wody.
- Przyjmowanie i przechowywanie protokołów kontroli sanitarno-epidemiologicznych o przydatności wody do spożycia.
- Nadzór nad stałym zaplombowaniem hydrantów przeciwpożarowych.
- Przygotowywanie okresowych ocen, analiz i informacji oraz sprawozdań dotyczących wodociągów.
- Nadzór nad wykonywaniem zadań przez konserwatorów wodociągów.
- Wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych.
- Opracowywanie dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych przepisami.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy – Praca w budynku urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Do budynku jest podjazd dla osób niepełnosprawnych natomiast w budynku brak windy , który umożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim w budynku. W budynku brak ciągów komunikacyjnych o odpowiednich szerokościach, umożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety nie są dostosowane do wózków inwalidzkich. Brak możliwości dostępu wózkiem inwalidzkim do kondygnacji, na której zorganizowane jest stanowisko pracy. W pomieszczeniu pracy odpowiednie szerokości dojść, przejść oraz przestrzeń dostosowana jest do poruszania się wózkiem inwalidzkim.
Stanowisko pracy – Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym, prowadzeniem rozmów telefonicznych, przemieszczaniem się wewnątrz budynków i w terenie.
8. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6% .
9. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego
- tożsamość oraz obywatelstwo kandydata (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ), lub zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku, gdy kandydat jest zatrudniony u innego pracodawcy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie , że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz , że korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie , że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
List motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb związanych z prowadzonym naborem na wolne stanowisko urzędnicze zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014r. poz. 1202)”
10. Termin i miejsce składania dokumentów :
Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko ds. wodociągów”
w terminie do dnia 02- lutego 2016r. do godz. 10.00 , osobiście – w Sekretariacie Urzędu Gminy Sabnie (pok. Nr 1), lub pocztą na adres:
Urząd Gminy Sabnie
ul. Główna 73
08-331 Sabnie
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyznaczonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane . O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.
O dopuszczeniu do dalszego postępowania kwalifikacyjnego oraz o terminie i miejscu jego przeprowadzenia kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie .
Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie po przeprowadzonym naborze przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Sabnie oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej .
Sabnie, dnia 20 stycznia 2016r.