Zaproszenia na XXXIII Sesję Rady Gminy w Sabniach

Dnia 28 czerwca 2013 r. (piątek) o godzinie 13.00  w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Sabniach odbędzie się XXXV/2013 Sesja Rady Gminy w Sabniach z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie Sesji.
  2. Przedstawienie porządku obrad i stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Sprawozdanie z działalności Wójta za okres między sesjami.
  4. Informacja Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej dotycząca oceny zasobów pomocy społecznej za rok 2012.
  5. Zapoznanie z wynikami kontroli przeprowadzonej przez Komisje Rewizyjną.
  6. Zapytania radnych.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zlecenia Gminnemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej w Sabniach zadania administracji publicznej w zakresie wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej.
  8. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2012 rok.
    • przedstawienie  sprawozdania z wykonania budżetu,
    • przedstawienie opinii RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu,
    • przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej i komisji stałych Rady Gminy w sprawie wykonania budżetu,
    • przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w sprawie absolutorium,
    • przedstawienie opinii RIO o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w sprawie absolutorium,
    • dyskusja
  9. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego i informacji o stanie mienia Gminy.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Gminy Sabnie wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2012r.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy za 2012 rok.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Sokołowskiemu.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy na 2013 rok.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego.
  16. Odpowiedzi na zapytania radnych.
  17. Wolne wnioski, informacje.
  18. Przyjęcie protokołu Nr XXXIII/2013 z dnia 25.04.2013r. i Nr XXXIV/2013 z dnia 29.05.2013r.
  19. Zamkniecie obrad Sesji.

Dodaj komentarz

Skip to content