Załącznik: Druk wniosku o zatwierdzenie podziału nieruchomości
Podstawa prawna
Art. 96 ust. 1 oraz art. 97 ust. 1 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomości (tekst jednolity z 2004r. Dz. U. Nr 261, poz. 2603 z późniejszymi zmianami), Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268, poz. 2663)
Gdzie można załatwić sprawę?
Urząd Gminy Sabnie
08-331 Sabnie, ul. Główna 73
pokój nr 8, p. Barbara Jagiełło, tel: 25 787 41 93
poniedziałek – piątek, 7:45 – 15:45
Wymagane dokumenty:
- wypełniony druk wniosku (pobierz druk wniosku)
- dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości,
- wypis i wyrys z rejestru gruntów,
- decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
- wstępny projekt podziału nieruchomości – szt.5,
- protokół z przejęcia granic nieruchomości,
- pozwolenie wojewódzkiego konserwatora zabytków na podział nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków,
- wykaz zmian gruntowych,
- wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej,
- mapę z projektem podziału.
Opłaty
Nie pobiera się opłat.
Termin załatwienia
Do 60 dni od otrzymania wniosku.
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach za pośrednictwem Wójta Gminy Sabnie.