Podstawa prawna
Ustawa z dn. 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych (dz. U. Nr 71, poz.734)
Gdzie można załatwić sprawę?
Urząd Gminy Sabnie
Referat Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa
08-331 Sabnie, ul. Główna 73
tel: 25 787 41 93
poniedziałek – piątek, 7:45 – 15:45
Wymagane dokumenty:
- wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego,
- deklaracja o dochodach gospodarstwa domowego,
- zaświadczenie potwierdzające wysokość dochodów,
- zaświadczenie o wysokości i składnikach opłat za mieszkanie.
Sposób załatwienia
Wydanie decyzji przyznającej bądź odmawiającej przyznania dodatku mieszkaniowego.
Opłaty
Wolne od opłat.
Termin załatwienia
W ciągu 1 miesiąca.
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego. Szczegółowe pouczenie o terminie i trybie złożenia odwołania zawiera każda wydana decyzja.